reputatie optimalisatie

Start met reputatie optimalisatie en stop met zoekmachine optimalisatie

Onthoud als je met zoekmachine optimalisatie (SEO) begint. Optimaliseer je website voor gebruikers en niet voor Google bots. Hoe beter de kwaliteit van het zoekresultaat is, des te hoger de tevredenheid bij de gebruiker zal zijn. Tevredenheid…
online marketing bureau - remix marketing uit leiden

8 praktische tips om online meer leads te genereren door te bloggen

,
Er is zoveel informatie op het web te vinden dat het soms moeilijk te bepalen is of de informatie waardevol of waardeloos is. Bij elke zoekopdracht in Google verschijnen er duizenden, zo niet miljoenen resultaten in de zoekmachine. Je zal met…
conversie optimalisatie bureau

Een nieuwe website bouwen is weggegooid geld

Wellicht wilt u nieuwe website laten maken. De huidige website staat nu al een paar jaar online en deze komt nu gedateerd over. Past het niet meer bij uw imago. Sommige foto’s ziet u nu al tijden en zelfs u heeft moeite om door de site…
website optimaliseren als een expert

Eenvoudig je website optimaliseren als een expert

Je website optimaliseren is niet heel moeilijk als je de gebruiker ervan centraal stelt. Bedenk dat de gebruiker achter de computer zit en naar jouw website of webshop surft om informatie te zoeken, contact op wil nemen of een bestelling gaat…
social media analytics

Meet het resultaat van social media campagnes

Leuk hoor al die social media campagnes. Facebook pagina hier, Twitter account daar, bedrijfspagina op LinkedIn, een online marketeer kan in principe een hele dag spenderen aan de uitvoer van de social media strategie. We weten zeker dat het…
online marketing bureau

Creatieve marketing communicatie scoort

,
Ogilvy, de wereldberoemde creatieve reclameman en marketeer met fantastische one-liners zei: “You cannot bore people into buying your product.” De mens is altijd opzoek naar spanning en sensatie. We willen verrast en blij gemaakt worden.…