Landingspagina optimalisatie voor webwinkel/ retailklant uit Noord-Brabant
Voor ABS, Adrie Brei Service, uit Tholen mochten we een landingspagina optimaliseren om ervoor te zorgen dat meer mensen zich opgeven voor productdemonstraties.
Voor ABS, Adrie Brei Service, uit Tholen mochten we een landingspagina optimaliseren om ervoor te zorgen dat meer mensen zich opgeven voor productdemonstraties.
ABS levert naai, brei en borduurmachines aan particulieren en de zakelijke markt. Dat doen ze al vanaf 1988 en is uit pure passie voor het vak ontstaan (eigenlijk net zoals Remix Marketing).
Een belangrijk verkoopmoment in het jaar zijn de demodagen. Oude en nieuwe klanten komen in ongedwongen sfeer naar ABS in Tholen (Noord-Brabant) om de nieuwste machines in actie te zien.
Helaas gooien de coronabeperkingen dit jaar roet in het eten en is ABS gedwongen om zich aan de nieuwe omstandigheden aan te passen. Hierdoor besloten ze privé demo’s te organiseren.
De oude landingspagina werd compleet gerestyled.
Eerst besloten we met één boodschap en beleving op één doelgroep te richten. Niet zakelijk en particulieren. Op die manier voelt de doelgroep zich ook echt aangesproken, neemt de relevantie en het conversiepercentage toe.
Daarbij zorgen we voor meer beleving door het gebruik van kwalitatief hoogwaardige fotografie en aansprekende tekst.
Uiteraard hebben we ervoor gezorgd dat de landingspagina ook goed op mobiele apparaten wordt weergegeven. Het leeuwendeel van de websitebezoekers gebruikt een smartphone en deze gebruikers wil je goed bedienen.
De landingspagina ziet er goed uit!
Neem contact op met Jim van Iperen
Levert je website te weinig op?
Vraag een gratis expert review aan. Ontdek wat er fout gaat.