Zet je klant centraal. Maak een buyer persona.

Bij de ontwikkeling van een campagne of marketingplan staat de klant altijd centraal. Met onze online tool; Audience RMX visualiseer je eenvoudig en gratis de kenmerken, drijfveren en voorkeuren van jouw ideale klant of gebruiker. Zo ontstaat een buyer persona.

Breng snel en gestructureerd je persona tot leven

Presenteer inzichten op een visueel aantrekkelijke manier

Help collega’s te begrijpen wie de ideale klant is

 Blijf bij het nemen van beslissingen gefocust op de klant

handboek-contentstrategieAanbevolen door experts

Patrick Petersen RDM MA MSc, toonaangevend content marketeer en schrijver van Handboek ContentStrategie, is fan van Audience RMX en beveelt de tool in de nieuwste editie van het handboek aan.

Hoe je een buyer persona maakt?

Wil je weten hoe je gestructureerd en gedegen een buyer persona maakt en waarvoor je het kunt gebruiken?

Lees hoe je een buyer persona ontwikkelt

Voorbeeld van een persona gemaakt met Audience RMX

buyer persona makelaar

psychografische kenmerken makelaar

merkvoorkeuren makelaar