Google Ads uitbesteden?
Wil je de Google Ads uitbesteden aan een freelance specialist? Heb je moeite om conversies te genereren of de kosten per conversie omlaag te krijgen?
Wil je de Google Ads uitbesteden aan een freelance specialist? Heb je moeite om conversies te genereren of de kosten per conversie omlaag te krijgen?
We meten ook telefonische leads
Jouw Google Ads campagne is onze zorg
Real time inzicht in resultaat en voortgang
Klantcase: Omzet verdubbeld met behulp van Google Ads
Adverteren op Google werkt veel beter als je de advertenties en de landingspagina’s op elkaar afstemt.
Daarom helpen we onze klanten met Google Ads campagnes en het ontwikkelen en testen van landingspagina’s.
Een hogere conversie ratio helpt ons om uit jouw budget meer conversies te genereren. Zo behalen we sneller de gewenste resultaten.
Hoe de kosten voor het beheer Google Ads zijn opgebouwd:
Je doelgroep zoekt in Google naar jouw product of dienst. Door te adverteren in Google wordt je bedrijf direct bovenaan in Google zichtbaar en vindbaar bij deze shoppers.
Het is complex en uitdagend om Google Ads campagnes te laten renderen. Het kost snel veel geld als je het verkeerd aanpakt.
Daarom optimaliseren wij campagnes doorlopend om ervoor te zorgen dat je niet betaalt voor trefwoorden die geen klanten en omzet opleveren.
Wil je weten of wij je Google Ads naar een hoger plan kunnen tillen? Vraag een gratis Google Ads scan twv € 300,- aan.
Gedetailleerde Rapportage. Praktische Aanbevelingen. Persoonlijk Advies. Vrijblijvend.
Hoe wij jouw Adwords campagne beheren
We hanteren altijd een vastomlijnd proces om snel en efficiënt google Ads campagnes op te bouwen, te optimaliseren en te perfectioneren. Altijd met het doel om waarde toe te voegen en rendement te behalen.
Wat zijn de kosten voor het uitbesteden van de Google Ads?
De kosten voor adverteren bij Google Ads bestaat uit twee componenten. Het advertentiebudget dat je aan Google betaalt en een vergoeding aan ons voor het beheer van jouw Ads campagnes.
Je bepaalt zelf hoeveel budget je dagelijks besteed aan Google Ads. Je geeft een dagbudget op en rekent af per klik op een advertentie. Het is aan ons om de kosten per klik zo laag mogelijk te houden. Uiteraard sturen we op conversies (orders/ leads) met een zo gunstig mogelijke kosten per order.
Voor het beheer van jouw Google Ads campagnes brengen wij een fee in rekening. De hoogte van de fee is afhankelijk van de omvang en complexiteit van de campagnes.
Een regionaal bedrijf met een Google Ads budget tussen de € 250,- en de € 1.500 per maand.
Het beheren kost dan tussen de € 50,- en de € 380,- per maand.
Een landelijk opererend bedrijf met een Google Ads budget tussen de 1.500,- en de € 5.000 per maand.
Het beheren kost dan tussen € 380,- en de € 720,- per maand.
Werkzaamheden Google Ads management
Onder de Google Ads campagnemanagement werkzaamheden verstaan wij:
Kunnen jullie ook telefonisch binnengekomen leads meten?
Yep. Wij maken gebruik van speciale calltracking software om telefonische contactmomenten te meten. Met behulp van DNI (Dynamic Number Insertion) krijgen we inzicht in welke zoekopdrachten en advertenties tot een telefonische conversie leiden. Zo optimaliseren we je Google Ads campagnes ook op alle telefonische leads waardoor de kosten per conversie drastisch dalen en je rendement verder toeneemt.
Bel ons voor een demo of lees meer over call tracking.
Wat houdt de gratis Google Ads scan in?
We loggen in op je Google Ads account en bestuderen je campagnes. Hierbij controleren en testen we een aantal technische instellingen, lopen we campagnes na en analyseren we of we je kunnen helpen met het verbeteren van het rendement. Daarbij geven we ons advies met verbeterpunten. Je weet dan ook wat het kost om de Google Ads campagnes aan ons uit te besteden.
Google AdWords vs Google Ads
Het oude advertentieprogramma van Google heette Google AdWords. Dit hebben ze in 2018 gewijzigd in Google Ads. Google heeft in de loop der tijd veel nieuwe advertentievormen toegevoegd. Waren het eerst alleen tekstuele search ads. Nu hebben ze ook Shopping Ads, Display Ads, YouTube Ads. Video Ads. Verschillende reclame uitingen en diverse kanalen. AdWords dekte de lading niet meer, vandaar de naamswijziging in Google Ads. Search Ads zijn nog wel het populairst onder adverteerders.